tirsdag den 9. august 2011

SEO for alle (opdatering)

I fortsættelse af artiklen jeg skrev den 13. april 2011 med titlen "SEO for alle" har jeg længe været i tænkeboks.

Materialet skal præsenteres i en e-bog eller en specialrapport som omfatter indholdet her på bloggen med opdateringer om de ting der er sket siden artiklerne er blevet skrevet. Ikke for at konkurrere med andre kilder til søgemaskineoptimering, men for at DU som læser denne blog kan få et klart billede af hvad der skal til for at opnå gode resultater.

Hvordan skulle denne e-bog så udgives? Min plan er faktisk at udgive den GRATIS. Ikke fordi den ikke kunne sælges, men simpelthen fordi jeg gerne vil give materialet til så mange som muligt.

Jeg har i forvejen mange jeg kan takke for den viden jeg har i dag. Det har jeg været inde på før, men også fordi jeg mener, at succes skal deles. Når du bliver glad for effekten af at følge rapporten/e-bogen kommer du stensikkert tilbage til bloggen og læser videre.

Men sikkert ikke på denne blog, for rapporten bliver det ultimative svendestykke. Det bliver afslutningen på emnet SEO, og så kan folk altid bruge denne blog som afsæt for deres egen linkbuilding ved at komme med kommentarer til indholdet.

Det nytter ikke at skrive kommentarer i stil med "bliver du ikke ved, for jeg synes det er interessant"... Det kan godt være det har været interessant, men nu er tiden kommet til at skærpe mit fokus, og jeg overlader gerne scenen til andre der vil skrive om SEO.

Dette er så også en åben invitation til dem som gerne vil skrive gæsteindlæg om emnet. Det skal de være velkomne til. Dette er næstsidste indlæg om emnet. Næste indlæg er når rapporten frigives.

Ingen kommentarer: