onsdag den 29. april 2009

SEO for begyndere

Når jeg nu kaster mig over at skrive en blog med titlen "SEO for begyndere", så hænger det sammen med mit arbejde med at tjene penge online. Som du sikkert allerede ved, skriver jeg en del om online indtjening, og mange af de ting jeg bruger til at profilere mig højt på søgemaskinerne kan du måske også bruge i dine egne forsøg på at blive bedre til at optimere til søgemaskinerne. Hvis du gerne vil se hvilke blogs jeg allerede skriver, kan du se en komplet oversigt over blogs herfra: http://blunckmeister.googlepages.com/

Der er en misforståelse vi skal have ryddet af vejen. Du bør ikke dyrke SEO alene for at tiltrække dig en høj placering på søgemaskinerne. Hvis du vil skabe et varigt indtryk på nettet er det vigtigt at du skaber KVALITETSINDHOLD som du så derefter kan optimere.

Hvis søgemaskinerne pludseligt ændrer sine algoritmer vil mange projekter falde til jorden. Derfor er mine tips her på bloggen ting som virker NU, og virker også i fremtiden. Jeg har dyrket den korrekte kodning, optimering af permalinks og mange andre ting i så mange år, at jeg nu føler jeg gerne vil dele lidt ud af denne viden. Især fordi der er nogle som opfattes som guruer som leverer ganske dårlige råd.

Set i forhold til dyre fakturaer kan du altså hér få en masse god inspiration til din egen søgemaskineoptimering. Jeg har intet at sælge på denne blog. Du vil ikke finde tilbud på produkter med forhandler-links eller andet. Du vil finde facts som du kan vælge at bruge, eller lade være. Det er alt sammen helt op til dig.

Jeg håber dog, at stilen her på SEO for begyndere vil tiltrække din opmærksomhed, og ønsker dig held og lykke mens du følger bloggen, og får god inspiration til dine egne sider.

Ingen kommentarer: